GY.I.K. - Glamdays.hu
Próbáld ki a szerencséd! Pörgess a szerencsekeréken minden nap, egy héten át!

GY.I.K.

Hogyan tudok rendelni? 

Ahogy megtetszett egy termék csak annyi a dolgod, hogy ráklikkelsz, majd megnyomod a “kosárba teszem” gombot. A bal felső sarokban látod a kosaradat, arra ráklikkelve látod az összes kiválasztott termékedet. A “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva már el is indítod a rendelést, csak a fizetési formát (Barion-rendszeren keresztül kártyával, vagy utánvét) kell még kiválasztanod, és már is úton van hozzád a csomagod. 

Hogyan tudom törölni a rendelésemet? 

Amennyiben még nem lett kiszállítva a csomag, emailben vagy telefonon jelezz. Ha már úton van feléd, csak annyi a dolgod, hogy ne vedd át és visszakerül hozzánk. Ez esetben is arra kérünk, hogy jelezz emailben vagy telefonon nekünk, hogy ne küldjük ki még egyszer. 

Hogyan tudok fizetni?

Fizethetsz vagy bankkártyával (VISA vagy Mastercard a Barion rendszeren keresztül), vagy ha direkt kiszállításnál a GLS-futárnál. Az utánvétnek van 390Forint felára. 

Mik a szállítási lehetőségek?

Minden szállítást a GSL teljesíti. Vagy házhoz visszi neked, vagy GLS átvételi ponthoz is kérheted a csomagodat. Ha átvételi ponthoz kéred a csomagot, csak kártyás fizetést tudunk elfogadni. A szállítás díja 1090Forint, 16.999Forint feletti értékű rendelés esetén ezt mi álljuk, neked ingyenes. 

Mennyi időbe telik a kiszállítás? 

Amennyiben 12óra előtt rendelsz tőlünk, a csomagodat még aznap előkészítjük, másnap fel is adjuk. A kiszállítást a GSL 1-3 napon belül teljesíti. 

Hol tudom követni a rendelésemet?

Ahogy leadtad rendelésedet nálunk, mi össze is készítjük és megrendeljük a futárt. Innentől már közvetlenül a GLS futárcégtől kapod az információkat és egy linket is, ahol tudod követni, hogy hol tart a szállítmányod.

Hogyan tudok kapcsolatba lépni a Glamdays.hu-va? 

A legegyszerübb, ha emailben keresel meg bennünket itt e-mailben .

Magyarországon kívül is tudok rendelni a  Glamdays-hu-ról?

Igen, Romániában és Szlovákiában is elérhetőek a szuper ajánlataink. De ha netán még messzebb lennél, írjál bátran emailt és próbálunk mindent megtenni annak érdekében, hogy állomkiegészítőd eljusson hozzád. 

Mi van, ha nem tetszik, vagy hibás a termék?

Egy kérésünk van: Amint megkapod a csomagodat, mihamarabb nézd meg, hogy minden rendben van-e. Ha igen, viseld egészséggel és légy gyöngyörű az új kedvenc kiegészítőddel. Ha legnagyobb igyekezetünk ellenére még sem vagy elégedett a termékkel, 14 napon belül díjmentesen (hibás termóek esetén, máskülönben 790HUF) visszaküldheted. Annyi a dolgod, hogy írsz egy e-mailt . Ebben a következő információkat add meg:

  • Rendelés száma
  • Te neved
  • Te címed, ahova küldhetjük a futárt 
  • A bankszámlaszámot, ahova vissza utalhatjuk a pénzedet. 

Eredetiek a termékek?

Ahogy Te is, mi is rajongunk a divat és stílus ért. Így nekünk szóba sem kerülnek a másolatok. 

Természetesen minden termékünk kivétel nélkül eredeti outlet termék, amiket a gyártóktól, vagy azok hivatalos forgalmazó partnereitől vásárolunk.

 

Bezárás